4.    Tarnetingimused
4.1.    Tellitud kaubad toimetatakse kliendile kätte tellimuses näidatud aadressile, pakiautomaati vm sihtkohta pakina või lepitakse võimalusel poolte vahel kokku kauba käest kätte saamine. Kaupade kättetoimetamisele kohalduvad posti- , kuller- või pakiteenuse osutaja tüüptingimused, milledega klient kohustub eelnevalt kauba tellimisele tutvuma. Teenuse osutaja poolt võimalikud kauba tarne variandid on: pakk saadetakse Omniva (Post24)  pakiautomaati.
4.2.    Tellitud kaupade tarneaeg on 2-5 tööpäeva tellimuse eest tasumise järgselt. Tellimuse kinnitus väljastatakse süsteemi poolt automaatselt peale tellimuse sooritamist. Tellimuse kinnitus ei tähenda, et tellimus on välja saadetud, vaid et tellimus on vastu võetud ja ootab tasumiskinnitust. Kaup on 2 päeva reserveeritud ja tellimuse täitmisega alustame kohe pärast makse laekumist. 

4.3.    Tellitud kaubad väljastatakse teenuse pakkuja poolt kehtestatud tingimustel, pakiautomaadist
4.4.    Ennem kauba vastuvõtmist teenuse osutajalt, kohustub klient üle vaatama kauba pakendi, ning vastu võttes paki, kinnitab klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve. Paki sisu eest vastutab teenuse osutaja. Postiteenuse vahendusel saadetud pakkidel esinevate probleemide korral kohustub klient sellest teavitama teenuse osutajat koheselt, ning tagastama kauba teenuse osutajale esimesel võimalusel, kuid mitte rohkem kui 14. päeva jooksul.