4.    Tarnetingimused
4.1.    Tellitud kaubad toimetatakse kliendile kätte tellimuses näidatud pakiautomaati. Kaupade kättetoimetamisele kohalduvad pakiteenuse osutaja tüüptingimused, milledega klient kohustub eelnevalt kauba tellimisele tutvuma. Teenuse osutaja poolt võimalikud kauba tarne variandid on: Omniva (Post24) ja SmartPOST pakiautomaadid.
4.2.    Tellitud kaupade tarneaeg on 2-5 tööpäeva tellimuse eest tasumise järgselt. Tellimuse kinnitus väljastatakse süsteemi poolt automaatselt peale tellimuse sooritamist. Tellimuse kinnitus ei tähenda, et tellimus on välja saadetud, vaid et tellimus on vastu võetud ja ootab tasumiskinnitust. Kaup on 2 päeva reserveeritud ja tellimuse täitmisega alustame kohe pärast makse laekumist. 

4.3. Tellitud kaubad väljastatakse teenuse pakkuja poolt kehtestatud tingimustel, pakiautomaadist
4.4.    Ennem kauba vastuvõtmist teenuse osutajalt, kohustub klient üle vaatama kauba pakendi, ning vastu võttes paki, kinnitab klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve. Paki sisu eest vastutab teenuse osutaja. Postiteenuse vahendusel saadetud pakkidel esinevate probleemide korral kohustub klient sellest teavitama teenuse osutajat koheselt, ning tagastama kauba teenuse osutajale esimesel võimalusel, kuid mitte rohkem kui 14. päeva jooksul.

5. Tagastamise tingimused e-poest ostetud kaubale
5.1. Ostjal on õigus esitada pretensioon ja nõue kauba tagastuseks 14. päeva jooksul peale kauba kätte saamist. Hilisemaid pretensioone ei ole müüja kohustatud arvestama.
5.2. Tagastamise otsesed kulud tasub Ostja (kauba tagastamine müüja poolt määratud pakiautomaati) järgmistel juhtudel:
– Kui saadetud toode ei vastanud Ostja ootustele.
– Kui Ostja soovib tagastada toote ilma põhjuseta.
– Kui Ostja on ostnud vales mõõdus toote.
5.3. Tagastamise otsesed kulud tasub Müüja (kauba tagastamine müüja poolt määratud pakiautomaati) järgmistel juhtudel:
– Kui Müüja on saatnud vale kauba (vale mõõt, värv või tüüp)
– Kui Müüja on saatnud katkise või mitte töötava kauba.
5.4. Müüja on kohustatud Ostjale saatma asendustoote või hüvitama toote maksumuse ja saatmisega seotud kulu 14 päeva jooksul järgmistel juhtudel:
– Kui Ostja on esitanud pretensiooni 14 päeva jooksul ja tagastanud kauba.
5.5. Müüja ei ole kohustatud Ostjale hüvitama toote maksumust, saatekulusid ega saatma asendustoodet järgmistel juhtudel:
– Kui Ostja ei ole nõus müüjale toodet tagastama
– Kui Müüja kontroll selgitab välja, et Ostja ise on tahtlikult või tahtmatult toodet vigastanud.
– Kui Ostja tagastab mitte-katkise toote aga jaepakend on rikutud või puudub üldse.

6. Tagastus meetodid
6.1. Itella SmartPOST: Kui Ostja tellib kauba Smartpost pakiautomaati, siis on Ostjal võimalik 14. päeva jooksul tagastada kaupa sama uksekoodiga Müüja kulul.
6.2. Omniva (Post24):

Kui Ostja tellib kauba Omniva pakiautomaati, siis juhul kui kauba tagastus toimub Müüja kulul, saadab Müüja Ostjale pakikaardi, mille Ostja peab välja printima ja tagsatatavale pakile kleepima.

7. Muud pretensioonid
7.1. Kõik toodete ja teenusega seotud pretensioonid palume esitada aadressile: info@dexshellent.ee