KUIDAS OSTA E-POEST

  • Osta saab dexshellent.ee e-poest nii kasutajaks registreerununa kui kasutajakontota, kuid kasutajakonto omanikud saavad korduvaid tellimusi kiiremini vormistada, jälgida tellimuse staatust ja oma eelnevate tellimuste ajalugu oma kontolt, trükkida välja arveid või neid vaadata. Lisaks on võimalik kasutajana saada meilile infot e-poe uudiste ja pakkumiste kohta.
  • Eelnevalt tellimuse vormistamisele pead olema tutvunud e-poe  müügitingimustega  ja nõustuma nendega. Tellimuse vormistamist loetakse ühtlasi poolte vaheliseks lepinguks.
  • Vali vajalik toode, märgista selle suurus, värv või muu variant, märgi toote soovitud kogus (vaikeseadena on koguseks 1) ja lisa toode ostukorvi. Vajadusel vali ja lisa uus toode. Valitud tooted kajastuvad nimekirjana ostukorvis. Vajadusel saad need kustutada ostukorvist või teha muudatused. Kui toode on olemas meie laos, saad tellimuse vormistada, kui toote juurde on märgitud "Ettetellimisel / Võimalusel" vms variant (mis ei näita arvuliselt toote kogust), siis toodet tellimusena ostukorvis vormistada ei saa. Osta saab vaid reaalselt olemasolevaid tooteid! Valige ja märkige kindlasti ka Teile sobiv saatmisviis kauba tarnena, milledeks on: Omniva või Itella Smartposti pakiautomaadid. Kui vastav valik puudub või on midagi täpsustada, kirjutage tellimuse vormis olevasse selgitusse märkus.
  • Teile saadetakse koheselt kinnitus tellimuse kohta, et tellimus on "Töös". Meie märgime selle alusel tellimuse staatuseks "Töös" ja meiliga saate vajalikud andmed arvena, mis on ühtlasi Teie poolt Tellimuse eest maksmise aluseks. Arve saate välja printida oma kasutajakontolt, millelt saate jälgida ka kauba edasist staatust. Vajalikud teated meilt tulevad tellimuse staatuse kohta ka jooksvalt Teie märgitud meilile. Kui Teile saadetud arvel esineb vigu, andmed ei ole õiged või on puudulikud, palume koheselt meid sellest teavitada ja me saadame Teile muudetud arve või kordustellimuse. PS! Kui Te ei ole tasunud 2 päeva jooksul alates tellimuse sooritamisest, siis Teie tellimus tühistatakse.
  • Kauba maksumusele lisandub saatekulu vastavalt teenuse pakkuja tingimustele.
  • Tasumise võimalus on tellimuse ja saadud arve alusel võimalik vaid pangaülekandega! Kui kasutate eelnevalt ostetud sooduskupongi (nn kampaania voucher), siis sisestage tellimisel kupongi kood vastavasse lahtrisse ja soodustus lahutatakse ostu summast.
  • Teie tellimuse tasumise järgselt ja makse laekumisel meie arveldusarvele saadame Teile kauba 2 - 5 tööpäeva jooksul (üldjuhul 2 tööpäeva). Kontrollige kindlasti, kas olete märkinud kauba saatmise sihtkohaks õiged ja reaalsed andmed. Pakiautomaadist saatmisel on kõige olulisem õige GSM telefoni number! Sellele saadetakse pakiautomaadi uksekood, millega saate paki kätte. Hoidke alles uksekood, sest kui kaup Teile ei sobi või on saadetud vale kaup, saate selle tagastada sama uksekoodi kasutades.
  • Kauba saate tagastada  müügitingimustes märgitud tingimustel neljateistkümne (14) päeva jooksul.